
COOSH
Автор:
Sivak+Partners
Номінація:
Найкращий громадський проєкт
Телефон:
+380633437489
Пошта:
Площа проекту:
239
М2
Фотограф:
Євген Карєв
Вебсайт:
https://sivakpartners.com/
Розташування: Одеса, Україна
команда: Олексій Гулеша, Кирило Вербич, Дмитро Сівак, Вікторія Романюк
рік: 2024
COOSH — український бренд одягу та аксесуарів, заснований та керований інфлюенсером Аліна Френдій. Починаючи з невеликого шоу-руму в Тернополі, рідному місті Френдій, де все почалося в 2017 році, бренд трансформувався у впізнаваний лейбл із власним виробництвом і мережею шоу-румів у Києві, Тернополі, Львові, а тепер і в Одесі.
COOSH вирізняється скандинавським мінімалістичним стилем із акцентними деталями, тому ми створили простір, який представляє той самий підхід, будучи не лише комфортним магазином, але й зосереджуючи увагу відвідувача на поверхнях, матеріалах та нюансах.
Оскільки бренд тяжіє до скандинавського мінімалізму та стриманий у колірній палітрі, ми подумали, що було б круто переосмислити скандинавський стиль і повернутися до коріння Скандинавії з її теплими пухнастими матеріалами, що контрастують із холодним середовищем.
Ми хотіли додати світло на всі поверхні, наче біля них було якесь багаття, тож тут усі полиці освітлені світлодіодами, і у нас навіть є світлодіодна стіна, щоб зробити акцент на особливому асортименті товарів Coosh.
Усі світильники в салоні розділені на окремі диммовані групи, тому легко створити особливу атмосферу для будь-якої погоди та часу доби.
Основним фокусом бренду є жіночий одяг, тому ми поставили перед собою мету надихнути відвідувачів на творчість і творчість. Усі меблі виготовлені на замовлення, а форма кожного предмета має метафору.
Іноді вам потрібен лише невеликий поштовх, щоб почати мислити нестандартно. Метафора цієї думки в логотипі COOSH на дивані, зробленому задом наперед, але правильно відображеному в дзеркалі навпроти
Величезний пухнастий диван у головній кімнаті натхненний сінником на скандинавській фермі. Ми додали покриття з грубого шпону на задній панелі, щоб посилити враження, але щоб імітація не була надто очевидною.